Winkelwagen

Subtotaal: ,- (ex. BTW)

Over ons

Barto Nijs

Daan Welsch

Wat doen wij?

In 2017 zijn wij begonnen met het kleinschalig organiseren van huisfeesten en snel uitgegroeid tot een organisatie die op professionele wijze feesten en evenementen organiseert.

Naast feesten en evenementen houden wij ons ook bezig met de verhuur van licht, geluidsapparatuur, (sta) tafels en tenten. Verder kunnen wij personeel verzorgen voor bar, garderobe, camera of beveiliging.

Hoe Is InHouse Events ontstaan?

Wij zijn al vanaf jongs af aan bezig met het organiseren van feesten. Van een The Dansant op hockeyclubs, naar Examenfeesten thuis zijn we doorgegroeid tot het organiseren van diverse events voor meer dan 500 personen. Waar we in het begin gebruik maakten van geleende apparatuur, groeide ons enthousiasme per feest en zijn we zelf gaan investeren in apparatuur. We richtten vervolgens InHouse Party Support op. Doordat de diversiteit van activiteiten de laatste jaren is toegenomen, waaronder ook veel verhuur van apparatuur, hebben wij uiteindelijk gekozen voor een meer dekkende naam: InHouse Events!

Waarom Inhouse Events boeken?

Wij hebben inmiddels een mooie trackrecord van geslaagde feesten, maar staan vooral ook bekend om onze flexibele service en betaalbaarheid. We leveren aan de deur en vertrekken pas nadat alles is geinstalleerd. Voor licht- en geluidssets rekenen we standaard 40 euro voor op- en afbouwkosten. Voor complete evenementen hanteren we een nacalculatie van 20 euro per uur voor op- en afbouwkosten.

Elke gelegenheid een reden voor een feest en wij zullen er samen met jou altijd alles aan doen om de juiste prijs aan de juiste setting te koppelen.

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden van InHouse Events zijn hier te vinden. Deze staan ook vermeld als u een bestelling maakt.